Profesjonalna przeprowadzka biura czy placówki to korzystna inwestycja. Firma się nie zamyka lub szybciej wznawia działalność – i utrzymuje stabilne zyski. Nie traćcie Państwo energii pracowników (lub swojej) na zadania, które bez doświadczenia wymagają wiele czasu, rodzą sporo problemów logistycznych i narażają przedsiębiorstwo na straty w postaci uszkodzenia mienia. Zachęcamy do powierzenia przeprowadzki lokalu Strong Transport, aby zacząć kolejny dzień pracy w nowym miejscu. Oferujemy kompleksowe przeprowadzki biur, a także dostosowujemy zakres usług do potrzeb Klientów.

Profesjonalna przeprowadzka biura – Warszawa i okolice

Organizujemy kompleksowe przeprowadzki i świadczymy usługi transportowe na terenie Warszawy (gdzie mieści się nasza firma) i całej aglomeracji. Ze względu na małe odległości cena przeprowadzki biura na terenie miasta Warszawa i okolicznych miejscowości jest wyjątkowo korzystna, a inwestycja w usługi firmy przeprowadzkowej może się wielokrotnie zwrócić. Jesteśmy w stanie przeprowadzić całą operację maksymalnie szybko, a Państwa działalność nie odnotuje przestoju w pracy lub ograniczy go do minimum.

Przeprowadzka biura: Warszawa – inne miasto na terenie całego kraju

Podejmujemy się również przeprowadzek biur z Warszawy do innej miejscowości w Polsce i odwrotnie – działamy na terenie całego kraju. Mamy duże doświadczenie w tego typu przeprowadzkach – przez lata wypracowaliśmy logistyczne know-how sprawnej operacji. Skutecznie rozdysponowujemy flotę i pracowników oraz planujemy trasę przejazdu tak, aby przetransportować wyposażenie biura w najkrótszym możliwym czasie i podnieść opłacalność całego przedsięwzięcia. Dbamy o zabezpieczenie mienia, aby w nienaruszonym stanie przetrwało podróż nawet przez całą Polskę.

Zachęcamy do skontaktowania się z nami za pośrednictwem poniższego formularza kontaktowego, celem wyceny zlecenia.

 

     

    Kompleksowe przeprowadzki biur: Warszawa

    Standardowa przeprowadzka obejmuje wyniesienie, przewiezienie i wniesienia mienia do nowego lokalu. Proponujemy jednak również liczne dodatkowe usługi, które razem składają się na kompleksową organizację przeprowadzki. W tym wariancie Państwa wkład w całą tę operację ogranicza się do wydawania dyspozycji i urządzenia nowego lokum, czyli najprzyjemniejszej części przeprowadzki biura.

    Kompleksowa usługa obejmuje:

    • Dostarczenie materiałów i narzędzi. Przywozimy ze sobą pojemniki, kartony, folie bąbelkowe, stretche, taśmy i inne materiały do zabezpieczenia mebli czy sprzętu komputerowego. Nasi pracownicy dysponują narzędziami potrzebnymi do demontażu mebli i pozostałego wyposażenia obiektu.
    • Zapakowanie, zabezpieczenie i oznaczenie mienia. Oferujemy usługę pakowania dokumentów i wyposażenia biura oraz oznaczenia kartonów, aby można je było sprawnie rozpakować po dotarciu do miejsca docelowego. Przewozimy również duże gabaryty, np. biurka, stoły konferencyjne, szafy pancerne, sejfy.
    • Demontaż i zabezpieczenie mebli. Jako Strong Transport oferujemy również demontaż mebli, a nasza ekipa sprawnie radzi sobie z każdym ich rodzajem. Zabezpieczamy zarówno meble, jak i newralgiczne punkty budynku, aby nie uszkodzić ich podczas wynoszenia dużych gabarytów.
    • Wyniesienie i transport mienia. Nasze usługi przeprowadzki biur w każdym wariancie obejmują wyniesienie mienia i przewiezienie go do nowej lokalizacji siedziby, biura, placówki. Dysponujemy flotą, która pozwala na bezpieczny i sprawny transport także dużych gabarytów (takich jak urządzenia wielofunkcyjne, maszyny).
    • Wniesienie mienia, montaż mebli, rozpakowanie i ustawienie wyposażenia biura. Wnosimy kartony, meble, sprzęt i wyposażenie, rozpakowujemy firmowe mienie i ustawiamy je na ich nowych, wyznaczonych miejscach. Lokal jest prawie gotowy do użytku – wystarczy go urządzić.
    • Sprzątanie po przeprowadzce biura. Solidnie pracujemy na zadowolenie Klienta: chcemy maksymalnie ułatwić Państwu całe przedsięwzięcie. Dlatego także sprzątamy po sobie, abyście Wy i Wasi pracownicy mogli jak najszybciej wznowić działalność. Sami doskonale wiemy, że każda godzina pracy to zyski.

    Tanie przeprowadzki biur Warszawa – usługi transportowe dla firm

    Podczas pierwszej rozmowy telefonicznej lub wymiany wiadomości zapytamy o Państwa potrzeby. Dzięki temu lepiej będziemy mogli dopasować zakres naszych usług do Waszych potrzeb. Jeśli chcecie maksymalnie obniżyć cenę przeprowadzki, możecie nas wynająć wyłącznie do wyniesienia, transportu i wniesienia mienia. Gdy sami przygotujecie, spakujecie i zabezpieczycie wyposażenie biura, praca naszej ekipy pochłonie mniej czasu. A to on jest podstawą wyceny usługi. Jednocześnie przejmiemy wszystkie te najcięższe i najtrudniejsze logistycznie zadania, więc znacznie ułatwimy całą operację.

    Na naszej stronie internetowej w zakładce „Cennik” rozpisaliśmy stawki za poszczególne usługi przeprowadzkowe i przykładowe obliczenia. Już teraz możecie się Państwo zorientować w kosztach przedsięwzięcia.

    Przeprowadzki biur Warszawa

    Profesjonalne przeprowadzki biura Warszawa – dlaczego warto?

    • Bez przestoju w pracy lub szybsze wznowienie działalności biura. Wszystko zależy od lokalizacji nowego miejsca, specyfiki przedmiotów do przewiezienia i możliwości logistycznych (np. w jakich godzinach możemy pracować, czy także wieczorem lub nocą). Z profesjonalną firmą operacja jest szybsza, a pracownicy przedsiębiorstwa nie tracą czasu i energii na zadania, które nie należą do ich codziennych obowiązków.
    • Czas dla pracowników bez obaw o przeprowadzkę biura. Zamiast stresować się logistyką, frustrować opóźnieniami i problemami, cieszycie się Państwo z przeprowadzki firmy i nowego etapu w jej działalności. Macie czas i spokojną głowę na planowanie nowych zdań, odpoczynek czy bycie z bliskimi, zamiast poświęcać go na pakowanie i zabezpieczanie mienia. Nie musicie też angażować swoich pracowników poza pracą: oszczędzacie na nadgodzinach.
    • Spokój o mienie – profesjonalne zabezpieczenie i polisa. Nie denerwujecie się tym, co może się przydarzyć podczas przewożenia kosztownego sprzętu i mebli. Powierzacie to zadanie specjalistom, którzy mają profesjonalną flotę, narzędzia i materiały oraz wiedzą, jak zadbać o transportowane przedmioty. Dysponujemy również ubezpieczeniem mienia swoich Klientów – nawet w najczarniejszym scenariuszu nie stracicie swoich pieniędzy.

    Jak się przygotować do przeprowadzki biura?

    W naszej ofercie dostępne są różne usługi – dostosujemy się do Państwa potrzeb i pomożemy się przygotować. Aby maksymalnie usprawnić całe przedsięwzięcie, warto jednak jak najszybciej ustalić kilka poniższych kwestii.

    Termin przeprowadzki biura

    Przeprowadzki biur w Warszawie realizujemy również niemal od ręki – na jutro, a nawet na wczoraj. Natomiast taki przyspieszony tryb pracy wiąże się z wyższymi kosztami naszych usług, dlatego termin operacji warto wybrać jak najwcześniej. Powinniście się też Państwo upewnić, że nowy lokal będzie już wolny.

    Zakres prac Strong Transport

    Możemy zorganizować całą przeprowadzkę (zapakowanie, rozpakowanie, demontaż, montaż i ustawienie mebli) lub zająć się wyłącznie wyniesieniem, transportem i wniesieniem mienia. W drugim wariancie oszczędzicie Państwo pieniądze, jednak musicie zorganizować czas, ludzi, sprzęt i materiały – warto mieć to wszystko przygotowane już na kilka dni przed przeprowadzką.

    Gabaryty i ciężar transportowanego mienia

    Poprosimy o określenie, co konkretnie mamy przewieźć. Wyniesienie i transport szafy pancernej, sejfu czy wielu ciężkich mebli jest większym wyzwaniem niż przewiezienie dokumentów i akcesoriów biurowych. Meble, sprzęt komputerowy i maszyny wymagają odpowiedniego zabezpieczenia. Musimy się na to przygotować.

    Parking, podjazd, winda i uzgodnienia z ochroną obiektu

    Musimy również rozeznać się w warunkach w obu obiektach: interesuje nas przede wszystkim dostępność parkingu, podjazdu i windy (także towarowej – w przypadku dużych i ciężkich przedmiotów). Prosimy, abyście dowiedzieli się Państwo wcześniej w zarządzie budynku, w jakich godzinach możemy zorganizować przeprowadzkę. To przedsięwzięcie może zakłócić codzienne użytkowanie obiektu.

    Osoba decyzyjna w trakcie przeprowadzki

    Jeśli to nie Państwo będziecie odpowiedzialni za koordynowanie przeprowadzki, wyznaczcie od razu jedną osobę decyzyjną. To usprawni ustalenia oraz kontakt przed przeprowadzką i w jej trakcie.

    Zapraszamy i zachęcamy do kontaktu – opowiemy więcej o naszych usługach, wycenimy pracę i sprawdzimy terminy.