Profesjonalna przeprowadzka biura czy placówki to korzystna inwestycja. Firma się nie zamyka lub szybciej wznawia działalność – i utrzymuje stabilne zyski. Nie traćcie Państwo energii pracowników (lub swojej) na zadania, które bez doświadczenia wymagają wiele czasu, rodzą sporo problemów logistycznych i narażają firmę na straty w postaci uszkodzenia mienia. Powierzcie przeniesienie lokalu naszej firmie Strong Transport – i po prostu zacznijcie kolejny dobry dzień pracy w nowym miejscu. Oferujemy kompleksowe przeprowadzki biur i firm, a także dostosowujemy zakres usług do potrzeb Klientów.
Profesjonalna przeprowadzka firmy – Warszawa i okolice
Organizujemy kompleksowe przeprowadzki i świadczymy usługi transportowe na terenie Warszawy (gdzie mieści się nasza firma) i całej aglomeracji. Ze względu na małe odległości cena przeprowadzki biura na terenie miasta Warszawa i okolicznych miejscowości jest wyjątkowo korzystna, a inwestycja w usługi firmy przeprowadzkowej może się wielokrotnie zwrócić. Jesteśmy w stanie przeprowadzić całą operację maksymalnie szybko, a Państwa firma nie odnotuje przestoju w pracy lub ograniczy go do minimum.
Przeprowadzka biura: Warszawa – inne miasto na terenie całego kraju
Podejmujemy się również przeprowadzek biur i firm z Warszawy do innej miejscowości w Polsce i odwrotnie – działamy na terenie całego kraju. Mamy duże doświadczenie w tego typu przeprowadzkach: przez lata wypracowaliśmy logistyczne know-how sprawnej operacji. Skutecznie rozdysponowujemy flotę i pracowników oraz planujemy trasę przejazdu – tak, aby przetransportować firmę w najkrótszym możliwym czasie i podnieść opłacalność całego przedsięwzięcia. Dbamy o zabezpieczenie mienia, aby w nienaruszonym stanie przetrwało podróż nawet przez całą Polskę.
Kompleksowe przeprowadzki biur: Warszawa
Standardowa przeprowadzka w naszej firmie obejmuje wyniesienie, przewiezienie i wniesienia mienia do nowego lokalu. Proponujemy jednak również liczne dodatkowe usługi, które razem składają się na kompleksową organizację przeprowadzki. W tym wariancie Państwa wkład w całą tę operację ogranicza się do wydawania dyspozycji i urządzenia nowego lokum: czyli najprzyjemniejszej części przeprowadzki firmy.
Całościowa usługa obejmuje:
- Dostarczenie materiałów i narzędzi. Przywozimy ze sobą pojemniki, kartony, folie bąbelkowe, stretche, taśmy i inne materiały do zabezpieczenia mebli czy sprzętu komputerowego. Nasi pracownicy dysponują narzędziami potrzebnymi do demontażu mebli i pozostałego wyposażenia obiektu.
- Zapakowanie, zabezpieczenie i oznaczenie firmowego mienia. Oferujemy usługę pakowania dokumentów i wyposażenia biura oraz oznaczenia kartonów, aby można je było sprawnie rozpakować po dotarciu do miejsca docelowego. Przewozimy również duże gabaryty, np. biurka, stoły konferencyjne, szafy pancerne, sejfy.
- Demontaż i zabezpieczenie mebli. Jako profesjonalna firma przeprowadzkowa oferujemy również demontaż mebli, a nasza ekipa sprawnie radzi sobie z każdym ich rodzajem. Zabezpieczamy zarówno meble, jak i newralgiczne punkty budynku, aby nie uszkodzić ich podczas wynoszenia dużych gabarytów.
- Wyniesienie mienia i transport. Nasze usługi przeprowadzki firm w każdym wariancie obejmują wyniesienie mienia i przewiezienie go do nowej lokalizacji siedziby, biura, placówki. Dysponujemy flotą, która pozwala na bezpieczny i sprawny transport także dużych gabarytów (takich jak urządzenia wielofunkcyjne, maszyny).
- Wniesienie mienia, montaż mebli, rozpakowanie i ustawienie wyposażenia biura. Wnosimy kartony, meble, sprzęt i wyposażenie, rozpakowujemy firmowe mienie i ustawiamy je na ich nowych, wyznaczonych miejscach. Lokal jest prawie gotowy do użytku – wystarczy go urządzić.
- Sprzątanie po przeprowadzce biura. Solidnie pracujemy na zadowolenie Klienta: chcemy maksymalnie ułatwić Państwu całe przedsięwzięcie. Dlatego także sprzątamy po sobie, abyście Wy i Wasi pracownicy mogli jak najszybciej wznowić działalność. Sami doskonale wiemy, że każda godzina pracy to zyski.
Tanie przeprowadzki biur: Warszawa – usługi transportowe dla firm
Podczas pierwszej rozmowy telefonicznej lub wymiany wiadomości zapytamy o Państwa potrzeby. Dzięki temu lepiej będziemy mogli dopasować zakres naszych usług do Waszych potrzeb. Jeśli chcecie maksymalnie obniżyć cenę przeprowadzki, możecie nas wynająć wyłącznie do wyniesienia, transportu i wniesienia firmowego mienia. Gdy sami przygotujecie, spakujecie i zabezpieczycie wyposażenie biura, praca naszej ekipy pochłonie mniej czasu. A to on jest podstawą wyceny usługi. Jednocześnie przejmiemy wszystkie te najcięższe i najtrudniejsze logistycznie zadania, więc znacznie ułatwimy całą operację.
Na naszej stronie internetowej w zakładce „Cennik” rozpisaliśmy stawki za poszczególne usługi przeprowadzkowe i przykładowe obliczenia. Już teraz możecie się Państwo zorientować w kosztach przedsięwzięcia.
Profesjonalne przeprowadzki biura: Warszawa – dlaczego warto?
- Bez przestoju w pracy lub szybsze wznowienie działalności firmy. Wszystko zależy od lokalizacji nowego miejsca, specyfiki przedmiotów do przewiezienia i możliwości logistycznych (np. w jakich godzinach możemy pracować, czy także wieczorem lub nocą). Jednak z profesjonalną firmą operacja jest szybsza, a pracownicy przedsiębiorstwa nie tracą czasu i energii na zadania, które nie należą do ich codziennych obowiązków.
- Czas dla firmy (lub siebie) bez obaw o przeprowadzkę biura. Zamiast się stresować logistyką, frustrować opóźnieniami i problemami – cieszycie się Państwo z przeprowadzki firmy i nowego etapu w jej działalności. Macie czas i spokojną głowę na planowanie nowych zdań, odpoczynek czy bycie z bliskimi: zamiast poświęcać go na pakowanie i zabezpieczanie mienia. Nie musicie też angażować swoich pracowników poza pracą: oszczędzacie na nadgodzinach.
- Spokój o firmowe mienie – profesjonalne zabezpieczenie i transport, polisa. Nie denerwujecie się tym, co może się przydarzyć podczas przewożenia kosztownego sprzętu, mebli. Powierzacie to zadanie specjalistom, którzy mają profesjonalną flotę, narzędzia i materiały oraz wiedzą, jak zadbać o transportowane przedmioty. Dysponujemy również ubezpieczeniem mienia swoich Klientów – nawet w najczarniejszym scenariuszu nie stracicie swoich pieniędzy.
Warszawa: przeprowadzki biur – jak się przygotować?
W naszej ofercie dostępne są różne usługi – dostosujemy się do Państwa potrzeb i pomożemy się przygotować. Aby maksymalnie usprawnić całe przedsięwzięcie, warto jednak jak najszybciej ustalić kilka poniższych kwestii.
Termin przeprowadzki biura
Przeprowadzki biur w Warszawie realizujemy również niemal od ręki – na jutro, a nawet na wczoraj. Natomiast taki przyspieszony tryb pracy wiąże się z wyższymi kosztami naszych usług, dlatego termin operacji warto wybrać jak najwcześniej. Powinniście się też Państwo upewnić, że nowy lokal będzie już wolny.
Zakres prac firmy przeprowadzkowej
Możemy zorganizować całą przeprowadzkę (zapakowanie, rozpakowanie, demontaż, montaż i ustawienie mebli) lub zająć się wyłącznie wyniesieniem, transportem i wniesieniem mienia. W drugim wariancie oszczędzicie Państwo pieniądze, jednak musicie zorganizować czas, ludzi, sprzęt i materiały – warto mieć to wszystko przygotowane już na kilka dni przed przeprowadzką.
Gabaryty i ciężar firmowego mienia
Poprosimy o określenie, co konkretnie mamy przewieźć. Wyniesienie i transport szafy pancernej, sejfu czy wielu ciężkich mebli jest większym wyzwaniem niż przewiezienie dokumentów i akcesoriów biurowych. Meble, sprzęt komputerowy i maszyny wymagają odpowiedniego zabezpieczenia. Musimy się na to przygotować.
Parking, podjazd, winda i uzgodnienia z ochroną obiektu
Musimy również rozeznać się w warunkach w obu obiektach: interesuje nas przede wszystkim dostępność parkingu, podjazdu i windy (także towarowej – w przypadku dużych i ciężkich przedmiotów). Prosimy, abyście dowiedzieli się Państwo wcześniej w zarządzie budynku, w jakich godzinach możemy zorganizować przeprowadzkę. To przedsięwzięcie może zakłócić codzienne użytkowanie obiektu.
Osoba decyzyjna w trakcie przeprowadzki
Jeśli to nie Państwo będziecie odpowiedzialni za koordynowanie przeprowadzki, wyznaczcie od razu jedną osobę decyzyjną. To usprawni ustalenia oraz kontakt przed przeprowadzką i w jej trakcie.
Zapraszamy i zachęcamy do kontaktu – opowiemy więcej o naszych usługach, wycenimy pracę i sprawdzimy terminy.